Siri, Google assistant, Alexa, Cortana i njima slični alati preuzimaju sve značajniju ulogu u turizmu, a uz GDS sustave, potrebno je imati i dobru web stranicu.
ovdje dođe link za download

Naravno, govorimo o integracijama tehnologija u turizmu, o tome kako tehnologije mijenjaju svijet i kako nitko nema vremena za spavanje.
No možda da malo usporimo i krenemo redom, s tim integracijama i turizmom, s tim kako putnik, tj. turist započinje svoje putovanje, jer tu negdje, u tim počecima njegovog i/ili njenog puta, skrivena je i strategija, pristup koji možemo zauzeti ne bismo li za sebe stvorili priliku.
Potraga započinje na internetu
Mislimo da je sve jasnije kako sve manje putnika svoju želju za putovanjem (poslovnim ili onim usmjerenim ka uživanju) započinje dolaskom u putničku agenciju. Čak je i „dobri stari“ telefonski poziv sve manje zastupljen. I da budemo potpuno jasni, ne pokušavamo reći da se telefonski pozivi agencijama ne događaju, želimo reći da ti pozivi nisu početak, da su putnici u tom trenutku već donijeli odluku i da od nas (putničke agencije, hotela, …) sada očekuju da njihovu odluku provedemo u realnost, a i to se vjerojatno događa telefonom jer se nismo učinili dostupnima kroz druge, digitalnije kanale.
Putnik će svoju potragu započeti na internetu, iz udobnosti i privatnosti svojeg doma, sjedeći pred TV-om na kojem se prikazuje putopisna emisija koja ga je zaintrigirala i zainteresirala za neku destinaciju. Uzima u ruke tablet, računalo ili smartphonei u nekoliko minuta saznaje više informacija nego što bi mu katalog proizvoda putničke agencije ikada mogao dati.
- prvi
- drugi
- treći
- peti
lorem ispum
